2020.02.07.
09:06

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Új könyvet írok 3.

Új könyvet írok 3.

Ötödik éve készítem az interjúkat a Civil Rádió Olvasókör c. műsora számára Minden hétfőn 57 perc a műsor, így könnyen kiszámolható több, mint 200 órányi adás ment ki az éterbe és az internetre. A könyvkiadó – érthető módon – nem engedi az összes interjúalannyal készült beszélgetést közölni. Ebből az következik, hogy válogatni kell. Megküzdöttem azért a jogomért, hogy ÉN válogathassak. Bár ne küzdöttem volna ezért a jogért! Lelkesen helyeselnem kellett volna, hogy válogasson a kiadó, mert akkor minden felelősség a meg nem jelenő interjúkért a kiadót terhelné, és a meg nem jelent beszélgetőtársak haragját a kiadóra irányíthatnám. De én balga magamnak követeltem a válogatás jogát! A kiadó nagyon könnyen belement az igényembe, túl könnyen is. Sejtenem kellett volna, hogy valami oka kell hogy legyen a könnyű győzelemnek, de én akkor örültem a válogatás jogának.

Később megbántam! Legépeltem a beszélgetőtársakat abc sorrendben és 200-ból ki kell húznom 150-et. Azonnal rájöttem, hogy milyen lelki tusának nézek elébe: minden interjút szívesen készítettem, és mindegyiket meghallgattam még az adásban is. Minden interjút más miatt kedveltem: az egyiknek a témája volt nagyon időszerű, a másikban az okosságok taroltak, a harmadikban a töretlen optimizmus, a negyedikbe a fiatalos lendület, az ötödikben az élettapasztalat bölcsessége, a hatodikban…és így tovább. Minden kihúzottért vérzett a szívem.

Nagy Sándorként elővettem kardomat és kettévágtam a gordiuszi csomót! Készítsünk olyan könyvet, amely egy igazi e-könyv. A kiadó igénye szerint az interjúk egy része kerüljön (szerkesztve) kinyomtatásra, és a többi interjú kerüljön a könyv végére egy QR kód alá, ahol egy okos telefon útján mindenki meghallgathatja! Boldog kompromisszum!

Az EMBERI HANG a Civil Rádióban nyomtatva és meghallgatható módon is egy könyvben!

https://tothzoltan.blog.hu/2020/01/29/uj_konyv_szuletik

https://tothzoltan.blog.hu/2020/01/16/uj_konyvet_irok

Fotó: Szalai György Budaörsi Olvasókör

Szólj hozzá!

Címkék: Civil Rádió Budaörsi Olvasókör 2020 Magyarország új könyv születik

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr2515461422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása