2014.06.20.
17:20

Írta: Dr. Tóth Zoltán

A Magyar Nemzet tesztje

A Magyar Nemzet újságírója felhívott a mobiljáról (+367031594..) 2014. június 20-án, pénteken, 15 óra 54 perckor, és a következő kérdést tette fel nekem:

„Igaz-e, hogy hivatalosan vagy informálisan felkérték a főpolgármester jelöltségre?”

Rövid csönd után a válaszom a következő volt:

„Sem hivatalosan, sem informálisan nem kaptam felkérést.”

Némi csönd után, én folytattam a lakonikus beszélgetést: „Mit tetszik csinálni ezzel az információval?”

A következővel zárta a megbeszélést - hosszabb csönd után - a Magyar Nemzet újságírója: „Megkérdezem a szerkesztőt. Ha használjuk az ezt az információt, akkor azt fogom írni: ’Sem hivatalos, sem informális felkérést nem kaptam’.”

A magam részéről egy elköszönéssel zártam a beszélgetést: „Kezitcsókolom!”

Kíváncsian várom, hogy a Magyar Nemzet szombati számában vagy az mno.hu -n mi jelenik meg ebből a nem egészen 1 perces beszélgetésből?!

A Magyar Nemzet tesztel engem, én tesztelem a Magyar Nemzetet.

 

 

 

10 komment

Címkék: választás demokrácia pártok kormánypárt Budapest jóállam 2014 Magyarország magyar választások története 2014 önkormányzati választások

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr576390089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankvezér 2014.06.21. 16:25:59

„Sem hivatalosan, sem informálisan nem kaptam felkérést.”„Sem hivatalosan, sem informálisan nem kaptam felkérést.”

Hmmm... Őszinte, naiv válasz. Tiszteletre méltó .

Dr. Tóth Zoltán 2014.06.21. 22:29:57

@doggfather: Mivé nőheti ki magát a felvetés?!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.22. 07:53:45

@Dr. Tóth Zoltán: reméljük felvetés marad.

Jó lenne azért ha az országban maradna pár szakértő, de úgy igazából szakértő.

Sejk a derék katona 2014.06.22. 10:11:53

elég vacak érzés lehet "normális"nak (hozzáértőnek + tisztességesnek) lenni ebben a velejéig romlott (mafia berendezkedésű) országban...

Sejk a derék katona 2014.06.22. 12:21:39

@Dr. Tóth Zoltán: a Műegyetem építész karán végzett utolsó 3 évfolyama teljes létszámban elment... állítólag nagyrészt Svájcba...
erről nem szól a "fáma"...
süti beállítások módosítása