2021.06.11.
17:28

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Ford Petrányi Budaörs

Ford Petrányi Budaörs

8 éve a Ford Petrányinál (Budaörsön) szervizeltetjük az autónkat. Márkaszervíznek mondják magukat. Általában nincs probléma a szerelés-javítással, de az árak is nagyon magasak, így ez el is várható egy szervíztől.

Elveszett két gumiszőnyeg az autóból egy mosatás alkalmával. (Ezt nem a márkaszervízben végezték.) Felhívtam a Ford Petrányit, hogy vásárolnék két gumiszőnyeget. A telefont felvevő szervizes – bemutatkozás nélkül – elutasított azzal, hogy ők ilyennel nem foglalkoznak, rendeljem meg a webshop-ban. A webshop-ban megrendelni nem lehetett, hanem egy újabb telefonra egy másik ügyintéző az interneten megrendelte számunkra a gumiszőnyegeket. Két nap múlva kaptunk egy e-mailt, hogy fáradjunk be a budaörsi Ford Petrányiba, és személyesen átvehetjük az árut, feltéve, ha a helyszínen előtte kifizetjük.

Végül is megkaptuk a két gumiszőnyeget? Igen, megkaptuk! Akkor mi a baj?

Az első alkalmazottjuk elküldött minket a sóhivatalba, ahová el is mentünk, de még sót sem kaptunk.

A második alkalmazott „szívességet” tett nekünk, hogy megrendelte az interneten saját maguknak az árut, amelyért személyesen elmehettem és személyesen kifizethettem.

És még csodálkozunk a jelenlegi kormány számítástechnikai alkalmatlanságán, amikor egy Magyarországnál tőkeerősebb magáncég így bánik – a fizető - ügyfeleivel?!

Igaz is: miért van nekem Ford C-max-om?

Szólj hozzá!

Címkék: Budaörs fogyasztó védd magad! 2021 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr3116589480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása