2018.03.29.
11:15

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Húsvéti készülődés

 Milyen ajándékot vegyünk húsvétra szeretteinknek és barátainknak? A legegyszerűbb válasz: semmit! És ez a válasz még olcsó is. Azonban a lelkiismeret furdalás azonban minden nagyszülőt rávesz, hogy az unoka nem maradhat megajándékozástalan! Sőt, egyéb megfontolások rávihetik a gondolkodó embert arra is, hogy igenis, kell ajándékot venni X-nek, Y-nak és Z-nek. Ha a pénzügyi megfontolásokon is túlléptünk, akkor jön a nagy kérdés: DE, MIT VEGYÜNK?

Könnyű helyzetben vagyunk, ha tudjuk az illetőről, hogy vegetáriánus. Nagyon sokféle zöldséget lehet a piacon kapni (mondjuk rá, hogy primőr), és ezzel a problémát meg is oldottuk.

TAVASZI KOSÁR! Jutott eszembe hirtelen a húsevő megajándékozandókról a piacon. Az ötletet a kosár adta. Nézegettem a kosárfonó és -árus portékáit, és egyik kosár (tárolóedény) jobban tetszett, mint a másik. Végezetül számításba vettem a pénztárcámat is, és egy kicsit lapos, ámde karon vihető kosár mellett döntöttem. (Lady Chatterley használt ilyen kosarat virág szedésre az erdőszélen.)

Vidáman indultam tovább megtölteni a kosarat gyümölcsökkel: piros almák, sárga banánfürt, barna kivik, lila szőlő, vörös kápia paprika és narancsszínű mandarin mellé két lila nyulat is (tejcsokiból) sikerült begyűjtenem. A konyhában rendezgettem a gyümölcsöket, azonban olyan kopárnak tűnt a kosár a gyümölcsökkel együtt. Szerencsére a feleségem (most is) segített: vegyél torta papírt a kosárba, és máris ünnepibb lesz a kinézete! Száz féle tortapapír között válogathattam a boltban, és egy határozott mozdulattal megragadtam az elsőt, és már mehettem is vissza a konyhába lezárni a projektet.

Az eredményt a fényképen Önök is láthatják!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szakácskönyv Ünnepek Unokáimnak 2018 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr513787958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása