2016.04.11.
14:35

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Bitó László nyílt levele

 

Kedves Barátaim!

 

Bocsánatot kérek mindenkitől a hosszú hallgatásért. Mentségemre csak azt tudom felhozni, hogy teljesen be voltam havazva, mert a júniusi könyvhétre akartam kihozni új regényemet, amit eredetileg a Technopuccs dosszié folytatásának szántam, de már mostanra is annak a többszörösére nőtt. És egyáltalán nem akar befejeződni. Így be kellett látnom: ha nem akarok belerokkanni a napi  tizenkét-tizennégy órás számító-gépelésbe, jobb, ha inkább a karácsonyi könyvvásárra hozom ki. De azért lesz valamim júniusra is, mert nem tudom kihagyni az esélyt, hogy idén is találkozzam veletek a Vörösmarty téren.

 

Tulajdonképen rájöttem, hogy nem is/csak a határidő miatt temetkeztem bele annyira a regényembe, hanem azért is, hogy elzárkózzam az egyre frusztrálóbb, pusztába kiálltó közélettől. Visszatérésem okát/módját szeretném megosztani veletek:

 

http://www.vasarnapihirek.hu/szerintem/bito_laszlo_nem_hagyhatjuk 

 

 

 

Vasárnapi hírek, április 9, 15. oldal

 

Remélem, hogy a közeljövőben gyakrabban láthatjuk egymást ott, ahol jóemberek találkoznak…

 

Baráti üdvözlettel,

 

Bitó László

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: demokrácia pártok kormánypárt 2016 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr68588254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása