2019.09.18.
19:38

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Esküt tettem a Budaörsi Választási Bizottságban

Esküt tettem a Budaörsi Választási Bizottságban. A Budaörs Fejlesztéséért Egyesület delegált tagja vagyok a mai naptól. Képviselem Wittinghoff Tamás polgármester jelöltet, továbbá a Budaörs Fejlesztéséért Egyesület 10 választókerületi jelöltjét a bizottságban.

Az eskü a törvényesség megtartásáról és megtartartasáról szól.

Készültem az eskütételre, továbbá az első ülésre. Felidéztem magamban az elmúlt évtizedek találkozóit, amikor kormánypárti és ellenzéki delegált tagokkal - a törvény erejétől - kellett személyes kapcsolatot teremtenem.

Kezet fogtunk, beszélgettünk, készítettünk közös fotót.

Nos, ez elmaradt, a Fidesz-Kdnp nem delegált tagot a helyi választási bizottságba. Hiába vettem fel fehér inget, hiába vittem fényképezőgépet a közös fotóhoz...

Bízom benne, hogy az országos kormánypárt helyi szervezete Budaörsre is delegál választási bizottsági tagot...Ha már polgármester jelöltet állított!

Még van idő... Várom a helyi ellenzéki párt képviselőjét a választási bizottságba!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: választás demokrácia elsőválasztók Budaörs választópolgár kérdez 2019 önkormányzati választás 2019 Magyarország Budaörsi Napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr5015125442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása