2018.02.11.
18:44

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Képviselőjelöltek vitája Budakeszin

Találkozó a képviselőjelölt társakkal.

 2018. február 5-én a Budakeszi Művelődési Házban került sor a jelöltek vitájára. Császárné Kollár Tímea (Jobbik), Szél Bernadett (LMP) Szemző Áron (Momentum) és én elfogadtuk a meghívást, és részt vettünk a vitában. Csenger-Zalán Zsolt (Fidesz) és Szabó Mona (MKKP) nem jelentek meg a rendezvényen.

Fontosnak tartottam a képviselőjelöltek személyes találkozóját, én még egyiket sem ismertem korábbról. A vita leginkább helyi ügyekről szólt (MO nyugati körgyűrű építése, Álomvölgy és Vastelep fejlesztése. Minden jelölt társnak volt legalább egy mondata, amellyel egyet tudtam érteni.

Éles konfrontációra nem kerülhetett sor, mert a Fidesz jelöltje nem jelent meg.

Valamennyi jelölt egyetértett abban, hogy a jelenlegi kormányt le kell váltani. A közönséget leginkább az érdekelte, hogy visszalépek-e Szél Bernadett javára. Határozottan kifejtettem véleményemet: a választási törvény alapján a jelölttel a párt rendelkezik. Ha az LMP és a DK megegyezik a visszalépések csomagjáról, akkor készen állok Szél Bernadett mögé állni a kampányban – a kölcsönösség alapján. Amíg visszalépési döntés nincs, addig én a DK jelöltje vagyok az MSZP, a Párbeszéd, a Szolidaritás támogatásával.

BÉKESSÉG ÉS FEJLŐDÉS!

(Fotón balról jobbra: Wittinghoff Tamás, Tóth Zoltán, Keller László a rendezvény után.)

Szólj hozzá!

Címkék: kampány választás demokrácia MSZP Budaörs Demokratikus Koalíció Országgyűlési választás 2018 2018 Magyarország Képviselőjelölt:Tóth Zoltán

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr1213656706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása