2017.08.03.
19:03

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Fogyasztó védd magad a Vision Express ellen is!

Fogyasztó védd magad!

Eltörött a szemüvegem szára a kapocsnál. Egy pillanat alatt eszembe jutott: irány a Vision Express!, https://vision-express.hu/uzleteink/?varos=Buda%C3%B6rs , mert ott vettem a szemüvegemet 2 évvel ezelőtt. Sőt a nejem még azt is felidézte, hogy „biztosítást” is kötöttem a szemüvegre, azonban az már idén májusban lejárt.

Ifjú hölgy szólított meg a budaörsi Vision-ban, hogy miben segíthet? Bátran mutattam, hogy eltörött a szemüvegem szára, és szeretném, ha megjavítanák. A hölgy kedves mosollyal kérte a szemüveg vásárlás papírjait. Bevallottam, hogy már májusban lejárt a szemüveg biztosítása, így pénzért kívánom a javítást. További kedves mosollyal is a javítás feltételének szabta az ifjú hölgy a vásárlás papírjainak az átadását. Miután nem tudtam produkálni a vásárlási dokumentációt, mentő javaslatot tettem: 2 héttel ezelőtt már itt jártam, és segítettek a szemüveg két szárának az összeszorításával, hogy ne csúszkáljon az orromon. A segítség előtt belenéztek a számítógépükbe, és személyazonosítás után megállapították, hogy valóban a budaörsi Visonban vásároltam a szemüveget, és elvégezték a szemüveg szárak összeszorítását, ingyenesen.

„Gondolom elég bizonyíték a szemüveg papírjai helyett a Vision saját számítógépes adatbázisa, amely tanúsítja a vásárlást és a személyazonosságomat!” – próbálkoztam új érvvel, de sikertelenül.

„Vegyek új szemüveget?” – kérdésemre a válasz igenlő bólintás volt.

 Elkullogtam, mert nem terveztem új szemüveg vásárlását egyenlőre. Helyette elmentem a budaörsi maszek látszerészhez, ahol 2000 Ft-ért megjavították a szemüvegemet.

Már csak arra vagyok kiváncsi, hogy a Vision Express mit csinál a számítógépes adatbázisában a személyes adataimmal? A Nyári Vásár reklámját küldözgeti nekem? https://visionexpress.hu/ Egyenlőre nem tervezem, hogy vásárolok bármit is a vision express-nél.

Sőt, amit ott vásároltam azt sem ott javíttatom meg!

Mivel érdemben nem tudok semmit tenni a sportszerűtlen ügyfélkezelés ellen, ezért ezúton megtiltom a Vison Expressnek a személyes adataim kezelését! Most jó nekem?

 

komment

Címkék: fogyasztó védd magad! 2017 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr3912717824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása