2016.02.28.
21:14

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Salgótarján negyedszer...Fekete Zsolt

 

Salgótarján: negyedszer…

 

Fekete Zsolt, Mszp-DK-Tarjáni Városlakók jelöltje polgármester lett!

 

Jó éjszakát!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr828427142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tbjani 2016.03.02. 01:16:09

írhatok?! de nem vagyok egy Mikes Kelemen!? az 50-es, években, kisdobos, úttörő, és ministráns voltam! /öntöttem bort-vizet, átvittem a misén a nagykönyvet!! / a laudeturt / latinul ismerem!
/bibliát/, ha nem érted!! de tanultam, gimn.éretts., szaktanfolyamok, / Radom, Karl-Marx-Stadt, Leipzig, ost Berlin! usv.!!! 'ergo' , realista,ateista,humanista vagyok!!!

Dr. Tóth Zoltán 2016.03.02. 11:46:47

Írjon nyugodtan! Mikes Kelemen is megírta az első levelét!
süti beállítások módosítása