2014.07.19.
22:24

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Nézzünk együtt repülőgépeket!

Andrassew Ivánnal beszélgettünk a Szabadság téren az egyik este, a gyalázatos emlékműnél. Érdeklődtem arról, hogy miképp viselte a betegségét? (Az ember persze magára gondol ilyen kérdésnél: ő hogyan bírna egy ilyen gyógykezelést?! Azt a váratlan választ kaptam, hogy unta a betegséget és a kezelést, mert hosszadalmas volt, nem történt semmi, ami lekötötte volna a figyelmét; így az interneten repülőgépeket nézegetett.

Értettem a szavakat, amelyeket Andrassew Iván mondott, de nem értettem a válasz tartalmát és nem értettem azt az internet címet sem, amelyet elhadart. A tartalmat azóta már értem, mert magam is részese vagyok (kísérőként) egy ilyen kezelés sorozatnak, ahol előtte és utána várni kell hosszú-hosszú ideig, majd a kezelés alatt sem történik semmi, csak a fehér falakat látni, zümmög valami.

Viszont a maláj gép lelövése kapcsán a Népszavában olvastam egy cikket Andrassew Ivántól, amely a korábban elhadart honlapcímet tartalmazza, amely a polgári repülőgépek mozgását mutatja az egész világon.

Ha kattintottál az alábbi linkre, akkor feljön egy a földünk egészét megmutató térkép, amelyen a keresőbe beírhatod annak a városnak a nevét, amelynek a repülőgép-forgalmát látni kívánod.

http://www.flightradar24.com/#47.44,19.26/8?&_suid=140579882125509439750126807773

Én beírtam, hogy Budapest, mire választ kapta azonnal, hogy „Liszt Ferenc” repülőtér. Megjelent Magyarország térképe és egy csomó mini méretű sárga repülőgép modell. 2-3 percig értetlenül bámultam a kis sárga repcsiket, mire rájöttem, hogy ezek a sárgák „mozognak”. Sőt ha rákattintasz újra, akkor feljön egy táblázat, amely tartalmazza az összes repülőgép adatait, továbbá, hogy honnét hová repülnek.

Egy újszülöttnek minden vicc új. Én egy újszülött vagyok a repülőgépek interneten való figyelésében.

Valakik már nagyon gyakorlottak, és képesek egy maláj repülőgépet megfigyelni, hogy mikor ér Ukrajna légterébe…és durr… mindenki halott! Ilyet már megéltünk 1983-ban egy dél-koreai repülőgép estén is. Akkor 2 hét kellett, hogy a világ közvéleménye érdemben valamit megtudjon a repülőgép lelövéséről.

Fejlődik a világ! Most azonnal megtudtuk, hogy egy repülőgépet lelőttek és mindenki meghalt. De nem tudunk semmit arról, hogy ki és miért lőtte le. Még fejlődnie kell a világnak…

 

Szólj hozzá!

Címkék: vészhelyzet Ukrajna

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr376525097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása