2013.10.27.
11:14

Írta: Dr. Tóth Zoltán

"Két kor gyermeke" a 168 órában

toth-zoltan_ket-kor-gyermek_borito-terv-2-3_1382868964.jpg_1590x2361

Barát József részére

Kedves Jóska!

Vasárnap reggel az ebédhez szükséges húsokat nézegettem a hentesnél, amikor csöngött a mobilom és régóta nem látott barátom, volt kollégám hívott telefonon. „Szervusz Dunaszépe!” – köszöntöttem. E költői megszólítást még akkor ragasztottam rá, amikor jegyző volt egy Duna melletti kisközségben. „Szervusz Hosszútávúszó!” – válaszolt. Így szereztem tudomást arról, hogy megjelent a könyvemről szóló írásod a 168 órában.

http://www.168ora.hu/itthon/toth-zoltan-valasztasi-bizottsag-valasztasi-eljarasi-torveny-119151.html

Természetesen vettem egy 168 órát – melynek rendszeres olvasója vagyok, és a hentesbolt közepén ácsorogva elolvastam az „Egy pálya emlékezete” címmel megjelent könyvismertetésedet. Megtérve a konyhába örömmel mutattam a cikket lányomnak és két unokámnak. Az unokáimnak a fénykép és a könyv címlapja nagyon tetszett a hetilapban, a lányom azt mondta: ”Ez az ember jól ismer Téged, és jól ismeri a politikát!”.

Vidáman álltam neki a vasárnapi ebéd megfőzésének. Zavarban voltam, mert elfeledkeztem az óraátállításról. Azután arra gondoltam: „Kizökkent az idő, - óh, kárhozat…!”. Egyedül nem tudom megigazítani. 2014. április 6-án közösen „helyretoljuk azt!”

Köszönettel és barátsággal: Tóth Zoltán, hosszútávúszó

2013. október 27.

 

Szólj hozzá!

Címkék: választás demokrácia 2014 Magyarország Unokáimnak Két kor gyermeke

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr825601278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása