2013.09.17.
10:34

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Kiknek írtam ezt a könyvet?

szorolap-1-old_1379406525.jpg_1748x2480

 

Kiknek írtam ezt a könyvet?

Két korszak gyermeke

A demokrácia szolgája és a hatalom kritikusa

Kossuth Kiadó, 2013.

A családomnak írtam ezt a könyvet. A 7 éves unokám kérdezte meg, amikor ültem a számítógépnél és egy cikket írtam: Papa, engem is beleírsz? A feleségemnek írtam ezt a könyvet, hogy a 40. házassági évfordulónkra ajándékba adhassam. Szüleinknek írtam ezt a könyvet: köszönetül az életért. A barátaimnak írtam ezt a könyvet, a megbeszélt problémákért és a jó borért.

A Viharsarok, a Mezőség, a budapesti Váci utca és Budaörs lakosainak írtam ezt a könyvet, hogy az idősebbek nosztalgiázhassanak, a fiatalok emlékezzenek arra, hogy milyen volt, amikor én ott éltem-laktam.

Tanáraimnak és az iskoláimnak írtam ezt a könyvet, hogy a tiszteletemet kifejezhessem a tanulásért és a tudásért.

Azoknak a kollégáknak írtam ezt a könyvet, akikkel együtt dolgoztam azért, hogy a szocializmus emberarcú képét fordítsa felénk, és ha ez nem megy, akkor megváltoztassuk. És megváltoztattuk.

Minden magyar választópolgárnak írtam ezt a könyvet, akik a szavazatok erejével változtatták meg az egypárt-rendszert többpártrendszerré. Minden magyar választópolgárnak azért is írtam ezt a könyvet, hogy figyelmeztessem őket: a felépített demokrácia, a kiépített jogállam felőrlésének a történelmi időszakát éljük, veszélyben vannak Magyarországon a szabad választások.

A demokratikus országok minden politikusának írtam ezt a könyvet: A damaszkuszi út kétirányú! Visszafelé is lehet haladni rajta. Sokan vagyunk, akik nem akarnak még egyszer egypárt-rendszerben élni!

Budaörs, 2013. szeptember   16.                                                           Tóth Zoltán

tothzoltan.blog.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: választás demokrácia rendszerváltás életrajz közigazgatás pártok előválasztás elsőválasztók Budaörs külföldi választás 2014 Magyarország országos népszavazás magyar választások története 2014 abécé választásokra nemzetközi megfigyelés Szavazatszámlálók választópolgár kérdez Unokáimnak

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr385519777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása