2013.08.14.
19:32

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Írjunk könyvet az elmúlt 60 évről!

Tankönyvet már írtam. Írtam törvénymagyarázatokat és ismeretterjesztő írásokat.  Írtam 500 cikket, értekeztem 100 könyvről, tanulmányról. Azonban még nem írtam a szélesebb nyilvánossághoz szóló „könyvet”, amely részben önéletrajz, részben szakma, kicsit történelemtudomány és egy picit politika. (Pártpolitika kizárva.)

Az európai uniós csatlakozással (2004. május 1J), beérett 27 év közigazgatási munkám gyümölcse. "Jutalmam" az lett, hogy a kormányzaton belüli háború tárgyaként kirúgtak a köztisztviselői állásomból. Tengtem-lengtem, majd újra felcsillant egy lehetőség 6 hónapra. 5 évig újra volt munkaviszonyom, de nem sikerült bekerülni az érdemi közigazgatási munka körébe, csak kihasználták a tudásomat.  Nyugdíjba kényszerítettek, amikor még nagyon teljesítő képesnek éreztem magam. „Tudod, így van ez!” A dal folytatása a szerint a „szerelem mindenkit bolonddá tesz”. Engem a politika tett bolonddá.

A közvéleményt meg akarom ismertetni munkáimmal és azokkal a politikusokkal, akik használták tudásomat.

Fontos, hogy az emberek bepillantást nyerjenek a politika és az állam működésének a rejtelmeibe.

A legfontosabb, hogy a családom legifjabb tagjai kapjanak egy könyvet, amely a nagypapájuk-nagymamájuk életéről szól. Miattuk dolgoztunk egy életen át. Ezt a munkát nem lehet egy vasárnapi ebéd alatt elmesélni…

 

Szólj hozzá!

Címkék: választás rendőrség demokrácia rendszerváltás életrajz közigazgatás vészhelyzet pártok kormánypárt előválasztás elsőválasztók Európai Unió 2014 Magyarország magyar választások története nemzetközi megfigyelés Unokáimnak

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr445460872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása