2012.11.02.
21:30

Írta: Dr. Tóth Zoltán

„Én, elrendeltem a sátorbontást!”

img_4329_640x480_1351888127.jpg_640x480

Képzelt monológ a magyar televízósok elleni akcióról egy derékszögű mikrofonállvány előtt

 „- Igen, én rendeltem el a sátorbontást. Tegnap a Mucus azt mondta, hogyhogy  - ki az a Mucus? aki neked kiadta a belépési engedélyt és a kávédat is behozta – a dolgozóink nagyon unják ezeket. Kik azok az ezek, hát, akik itt szennyezik a környezetet és nem engedik meg a szobrot.”

„Nem! Szobrot, szobrot, milyen szobrot?! Nem ez a lényeg, hanem már régen itt járkálnak, rontják a munkakedvet és akadályoznak minket a hatékony közszolgálati tevékenységben. Szóval, mondja a Mucus, hogy ÉN vessek már véget ennek a szörnyűségnek. Mondom neki, hogy jó hogy szólt. Hívja fel a kabinetet Nekem, gyorsan, gyorsan.”

„Nem, VELE nem beszéltem, csak a kabinettel, de nem is volt szükséges VELE beszélnem erről a piti ügyről. Elrendeltem a sátorbontást, és kész. Oszt’ jónapot! „

„Nem, a rendőrkapitánnyal nem beszéltem. A bjelorusz követségen, amikor a beluga kaviárt ettem, csak annyit mondtam neki: Én mindig törvényesen járok el, bármit is mondanak Rólam!” Láthatólag értette...de nem szereti a kaviárt a bugyuta.”

„Nem, nem a Mucusnak mondtam, hogy takarítsa el a sátrat, hanem a biztonsági főnököt kérettem. Mondom neki te sándor! Ki a te Gazdád?! Mondja, hogy a Mit tetszik Parancsolni?! Mondom, hogy el kell takarítani a sátorozókat. Aszongya a sándor: súlyos testi vagy csak erőszakos kézrátétel, ha ellenállnak?!”

„Nem, semmi súlyos, csak értsenek a szóból. Járkálnak ezek Berlinbe és hazaárulnak? Panaszkodnak Merkel irodájában és ide rondítanak a magyar televízióba?”

„Nem, nem hívtam a katolikus egyház püspöki konferenciáját, hogy lehet-e mindenszentek utáni hajnalon igazságot szolgáltatni. Csak annyit mondtam a titkárnak, hogy már elmúlt az ünnep, mert az csak éjfélig tart jogilag.”

„Nem, nem adtam konkrét utasítást a sátorbontás időpontjára, csak azt kértem a biztonságos sándortól, hogy a előtte szóljanak negyed órával.”

„Nem, nem igaz, hogy a nőt rúgták! Csak húzták a kezénél fogva az úttesten!”

„Nem, nem igaz, hogy az erkélyen álltam és nevetgélve néztem azt, hogy a jól képzett bizotnsági őrök hogyan tevékenykednek a sátorbontás jogos érdekében!”

„Nem, nem igaz, hogy a biztonsági sándort külön kértem arra, hogy hogy a rendőröknek ne valljanak öszintén az én jogos cselekedeteimről. Sőt, külön kértem a kaviárt nem szerető kapitányt, hogy kötelességüknek megfelelően járjanak el! A helyszínre érkező rendőrök előtte két hetes gyülekezési jogi tanfolyamon vettek részt, hogy jogszerűnek nyilváníthassák a sátorbontási utasítást!”

„Nem, nem igaz, hogy utasítást adtam arra, hogy a 2014. évi országgyűlési választás éjszakáján a 2010. évi választási eredményt adják le ismétlésként a TV-ben!”

http://index.hu/belfold/2012/11/02/felszamoltak_a_tuntetest_mtva_szekhazanal/

 Ez az írás a fantázia szüleménye. A Nagy Navarró Balázs vezette 328 napja tüntető, éhségsztrákoló, majd ismét tüntető magyar közszolgálati média és alkalmazottak érdekében szólok én is. Van új remény – írtam az október 23-ai tüntetésen. Megvalósulóban a remény! – mondom ma, mert a magyar televízió székháza előtt valamennyi demokratikus ellenzéki párt és civil szervezet EGYÜTT tiltakozott a jogtalanság ellen. Ez az írás a fantázia terméke, de ezt csak azért írom, hogy a parlamentális diktatúra megvalósulásának súlyosabb fokai elmaradjanak.

 

3 komment

Címkék: rendőrség demokrácia kormánypárt előválasztás 2014 Magyarország Együtt 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr234886156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdős 2012.11.02. 23:03:12

Köszönjük Zoli, nagyon ott van és jó jós is vagy

Dr. Tóth Zoltán 2012.11.02. 23:15:16

@Erdős: 1222-ben az Aranybullában a köznemesség ellenállási jogát biztosították. 2014-ben a népi ellenállás jogában az alkotmánybíróság hatáskörének a hiányát állapította meg. Akik 328 napja ellenállnak, azok a demokrácia őrei! Tiszetelettel tartozunk nekik és szolidárisak vagyunk magánmegpróbáltatásaikkal, mert azok már közügyek.

Erdős 2012.11.03. 09:12:28

Jó tudni, hogy a törvényeket is jól ismerő emberek állnak mögöttünk. Egyre jobban érzem ( a tegnapi nap is erre világított rá), hogy volt, van értelme a demonstrációnknak. Köszönöm hogy meglátogattál bennünket, a jó beszélgetést (a tanácsaidat is) és persze a közös képet rólunk. Szerintem is egy új nap kezdődött a tegnapi nappal újkori demokráciánkban
süti beállítások módosítása