2012.11.01.
20:21

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Szívesen fizetnék több adót...

Bródy János ma reggel a Klub rádióban azt mondta: a 16%-os adóval én jól jártam. Szívesen fizetnék több adót, hogy a szegényeken segíthessünk. Pikó András e kijelentés után azt kérdezte: Még hányan gondolják így?

Nos jelentkezem Pikó Andrásnál, hogy én már életem korábbi szakaszában is így gondoltam, amikor néhány évig jól kerestem. Akkor a fizetésemből összesen 52 %-ot vontak le, de nem sajnáltam. Most nem élvezem a 16%-sok előnyeit, de nem változott a véleményem. És tudom, hogy sokan vannak, akik szívesen vállanának többlet terheket...A jelenlegi kormánypártok nagy nyertesei csak saját zsebükkel szolidárisak.

1 komment

Címkék: demokrácia Bajnai 2014 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr1004884454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spindoc 2012.11.04. 11:26:16

Nemdebár az adót azért fizetjük az államunknak, hogy közös dolgainkat finanszírozza, és gondoskodjon hátrányos helyzetű polgártársainkról. Semmiképp sem azért, hogy fenntartson egy szabadságjogainkat korlátozó hatalmi rendszert.
süti beállítások módosítása