Ismeretlen számról hívott valaki, amíg ki volt kapcsolva a mobilom. Visszahívom, és egy gépi hang megkérdezi: Panaszügy? Egyes gomb. Áramügy? Kettes gomb. Gázügy? Hármasgomb.
Mivel nincs panaszügyem és nem tudom hogy gáz vagy áramügyben hívtak-e, ezért találomra megnyomom a kettest. Zene, várok, zene várok. Leteszem.
Másnap az utcán ér utol egy ügyintéző hívása, gázügyben, és adategyetetést javasolt a gázszámlám száma alapján. Nincs nálam a gázszámlám. Akkor az állítólagosan hiányzó adataimat kérdezi: Anyja neve? Kérdésre kérdés a válasz: Nem fizetem a gázszámlát?
De igen fizeti.
Akkor miért kell a 20 éve elhunyt édesanyám neve?
Mert szolgáltató váltás történt, és az adatai elvesztek.
Ha elvesztek az adataim, akkor honnét tudja a mobilom számát?
Mert itt van előttem az Ön gázszerződése, de abból hiányzik az édesanyja neve, ami kötelező.
De én rendszeresen postán kapom a gázszámlát, tudják a lakcímemet.
Nem tudjuk, mert ön csoportos megbízással fizeti már régóta a gázdíjat!
Javaslom, hogy akkor hívjon újra ha nem fizetem a számlát!
Ön szerződésszegő! és leteszi a telefont.
Most várom a retorziót.
Javaslom, tegyenek panaszt az édesanyámnál.