2022.06.16.
11:46

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Neumann Diagnosztikai Laboratórium

Örömmel tájékoztatjuk, hogy nőgyógyászati rendelést indítunk, és a bevezető időszakban ingyenesen kínáljuk speciális biomarker vizsgálatunkat, amelyre minden HPV-fertőzött női páciensek szüksége lehet.

Ezt az e-mailt kaptam a Naumann Diagnosztikai Laboratóriumtól. A nekem címzett levélből tudtam meg, hogy már nő vagyok! Jogos a kormányzati aggodalom az (észrevétlen) nemváltó műtétek miatt. Vagy esetleg ismét óvodás lettem, és ott kapacitáltak a nemváltásra? Azt fel sem merem tételezni, hogy az egészségügyi privát intézmények adják-veszik a személyes adataimat.

Szólj hozzá!

Címkék: egészségügy fogyasztó védd magad! 2022 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr1517859471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása