2015.04.12.
22:05

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Magyar és magyar-kodó

 

(Válasz a Zsidó Világkongresszus elnökének)

Magyar vagyok reggel, magyar vagyok este. Magyar vagyok nappal és magyar vagyok éjjel. Magyar vagyok Budaörsön és magyar vagyok Bulgáriában. Magyar vagyok Brüsszelben és magyar vagyok Békéscsabán. Magyar vagyok ősszel és magyar vagyok tavasszal. Magyar vagyok télen és magyar vagyok nyáron. Magyar vagyok munkában és magyar vagyok munkanélküliként. Magyar vagyok középosztályban és nyugdíjasként. Magyar vagyok értelmiségiként és szakmunkásként. Magyar vagyok fiatalként és öregként. Magyar vagyok fiúként és férfiként. Magyar vagyok egészségesként és betegként.  Magyar vagyok tanulóként és tanárként. Magyar vagyok optimistaként és pesszimistaként. Magyar vagyok kultúremberként és a kultúrát szerető emberként. Magyar nőt szeretek és magyar a barátom. Magyar vagyok gyerekként és apaként. Magyar vagyok nagyapaként és dédpapaként. Magyarnak születtem és magyarként megyek el.

Azért vagyok magyar, mert véremben szlovák, szerb, magyar, zsidó és francia vér keveredik, magyar földön, magyar kultúrán nőttem fel és magyar az anyanyelvem.

A magyar-kodókról nem írok semmit. Csupán egy politikai dalból idézek nekik a szándékukról:

„Semmik vagyunk, s minden leszünk!”

Mint közismert az általános iskola 3. osztályából: a semmivel való osztás eredménye 0. Magyar 0 a Jobbik.

 

Szólj hozzá!

Címkék: demokrácia kormánypárt Unokáimnak 2015 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr407361922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása