2014.08.12.
18:37

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Egy tükör elment

Robin Williams.

Sok embernek szüksége van arra, hogy az életének fontos eseményeit egy tükörben nézze, mert saját életének az eseményeit nem tudja felismerni. Ilyen ember vagyok én is. Szükségem van arra, hogy egy színész vagy egy politikus vagy a feleségem megmutassa saját életem egy-egy epizódját, hogy ráismerjek saját eredményeimre és bukásaimra. Robin Williams egy ilyen tükör volt számomra: magánéleti kudarcok és boldog pillanatok, közéleti sikerek és bukások felmutatója nekem. Mások másban hisznek. Én az emberekben. Robin Williams egy ember volt, aki megmutatta nekem saját magunkat.

https://www.facebook.com/pages/Good-Morning-Vietnam/107748965915008?fb_action_ids=434666976656733&fb_action_types=video.watches&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B107748965915008%5D&action_type_map=%5B%22video.watches%22%5D&action_ref_map=%5B%5D&fb_collection_id=46&ref=profile

 

Szólj hozzá!

Címkék: demokrácia filmszínházirodalom

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr916598665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása