2019.05.02.
21:56

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Magyarország 15 éve tagja az Európai Uniónak

Az európai csatlakozás miatt akartam a rendszerváltást 1988-ban. Az orosz nép ellen semmilyen ellenérzést nem éreztem, de a szovjet politika távol állt tőlem.

Büszke voltam arra, hogy részt vehettem a Nemzeti Kerekasztal munkájában, és szerkesztője (kodifikátora) lehettem a sok-párti, egyetértésben kidolgozott első szabad választás alapjául szolgáló választási törvény kidolgozásának. Ezzel egyedül a Fidesz nem értett egyet, bár Áder János buzgó tanuló volt.

1990-ben az első szabad parlamenti választások - összességében - törvényes rendben zajlottak.

Mindenki azt hitte - a politikusok propagandája alapján - hogy közel az eu csatlakozás dátuma.

Folyt. köv,

komment

Címkék: videó Európai Unió magyar választások története 2019 Európai Parlamenti választás 2019 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr7714799224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása