2017.12.21.
10:26

Írta: Dr. Tóth Zoltán

UPC direkt hibás teljesítés

 

UPC direct hibás teljesítés

 

10 éve van UPC direct műholdas készülékünk a televízióhoz. Rendszeresek az adáskimaradások jelhiány miatt. Az elmúlt félévben azonban már napi rendszerességgel szakadt meg a tv műsor: kikapcs és bekapcs, indulás újra, kártya ki és be, indulás újra. Novemberben már többet kellett a UPC directtel foglalkoznunk, mint tv-t lehetett nézni, ezért telefonon próbáltunk kapcsolatba lépni a UPC directtel. A Sas kabaré jelenetei mind igazak, amelyek a telefonos ügyfélszolgálatokról szólnak! Zene, zene, zene, nyomógombok felsorolása, 6-8 perc várakozás, majd „munkatársaink foglaltak, hívjon később!” és telefon megszakad. E-mail-ban is panaszt tettünk, természetesen semmilyen eredménnyel. Újabb telefonok, majd egy ügyintéző azzal kezdte a beszélgetést, hogy befizettük-e a szolgáltatási díjat. Végre kaptunk egy ígéretet, hogy a UPC direct beltéri egységet kicseréltethetjük, ha elmegyünk Budaörsről a XI. ker Bocskai út 23. sz alatti üzletbe.

 

2017. december 19-én elmentünk a Bocskai u. 23. sz alatti üzlethez, ahol nem volt UPC direct üzlet. Egy dühös ember volt a rácsozott és lelakatolt üzlet előtt, aki már tegnap is ott járt, és a telefonos ügyfélszolgálattól azt az ígéretet kapta, hogy jöjjön másnap, mert akkor már nyitva lesz. Már ketten vártunk az üzlet előtt, és néztük a lakatot. Újabb ügyfelek érkeztek a UPC direct telefonos információja alapján, de mi már nem vártuk ki, hogy ők is abbahagyják a zárt üzlet rácsainak és lakatjának a nézegetését.

 

Újabb zene, zene, zene, nyomógombok felsorolása, 6 perc várakozás és végre egy ügyintéző tájékoztatott arról, hogy a problémával forduljunk a Bocskai u. 23 sz. üzlethez. Bizony, bizony! Az ember ilyenkor már elveszti a türelmét! De a kemény női hang elmagyarázta, hogy miképpen próbáljuk ki újra (a rossz) beltéri egységet. És igaza lett! Elindult újra a tv adás – 90 percig. Majd a szokásos se kép, se hang. Újabb telefon, mire pár perc múlva visszahívott (példátlan eset!) az ügyfélszolgálat, és adott egy új címet (Tordai u 4.), ahol dec 20-án délelőtt kicserélték a beltéri egységet.

 

2018-ban megkezdjük a UPC directnél a 11. évünket. Mivel nincs alternatív szolgáltató, így már nagyon rutinosak leszünk a kikapcs és bekapcs hibaelhárításban. Veszek egy stopper órát, és mérni fogom, hogy mennyi ideig nem működik a UPC direct szolgáltatása. Igaz, a UPC direct soha nem felejti el a szolgáltatási díjat beszedni, ez a része a cégnek jól működik.

 

komment

Címkék: fogyasztó védd magad! 2017 Magyarország

A bejegyzés trackback címe:

http://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr4213513871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.