2013.08.18.
22:53

Írta: Dr. Tóth Zoltán

Meddig lehet mocskolódni?

Változnak az idők

2010. április 11-én került sor az országgyűlési választások első fordulójára. A vasárnapi választást követő hétfő reggel 8 órakor a főnököm hívatott magához és kirúgott az állásomból.

Nem volt semmilyen közöm a választás állami lebonyolításához, de sokat szerepeltem a különféle tv csatornákon. A munkatársaim szerint ezt nem kellett volna.

Sok-sok ember érte meg a kirúgást. Több milliónyian vagyunk.

Mit kell tennie egy friss kirúgottnak, miután a választási szakértőként azzal vádolják, hogy a vesztesekhez húzott? Elsőként megkérdezi magától, hogy amikor a Fidesz 1998-ban először győzött, akkor miért nem rúgtak ki? Sőt, egy Fidesz minisztertől helyettes-államtitkári kinevezést kapott. Amikor a Fidesz másodszor győzött, akkor egy korábban MSZP támogatott versenyző miért rúgott ki a 40. évi szolgálati idő lejárta előtt 8 hónappal a munkahelyemről?

A válasz egyértelmű: bonyolult az élet. Mindenki úgy menekül, ahogy tud.

A 2010-ben megalakult kormány első napjaiban a közterületeken új versenyzők jelentek meg. Midőn magánemberként mentem az utcán, vásároltam a bevásárlóközpontban vagy egyéb közterületi sétám volt, váratlanul egy-egy bősz ember toppant elém, és nyomdafestéket nem tűri kifejezésekkel illettek. Minden - nagyon rövid - mondatuk azzal kezdődött, hogy

  • gyilkos
  • kommenista
  • b…zsidó.

Nem válaszoltam semmit ezekre az inszinuációkra, megbecstelenítőnek szánt ordításokra. Nagyon nehezen toleráltam ezeket a személyes megtámadásokat (a bíróság akkor veszi fel pert, ha közölni tudom az illetők nevét, lakcímét és személyi számát).

„Nem pöröltem, félreálltam, letöröltem.” (Arany János))

Talán változnak az idők. Az engem – 3 éve - kirúgó főnökömet most rúgta ki a Fidesz.

A közterületen sétálva, a bevásárló központban vásárolgatva, magánemberként közösségi programon vagy a jelenlegi rendszer elleni tüntetésen résztvevőként - ismeretlen emberek lépnek hozzám:

  • megköszönik, hogy ellenállok a jelenlegi kormány intézkedéseinek,
  • támogatják, hogy ellentmondok a választási csalási kísérleteknek, és
  • örülnek, hogy összefogásra késztetem a demokratikus ellenzéki pártokat!

 

Változnak az idők! Változtassunk mi is rajta!

komment

Címkék: választás demokrácia rendszerváltás kormánypárt előválasztás MSZP Budaörs 2014 Magyarország fogyasztó védd magad! ... és ez nem vicc! Szavazatszámlálók

A bejegyzés trackback címe:

https://tothzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr995466381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oldkarak 2013.08.19. 08:31:28

Így igaz! Jó hogy én előbb el tudtam menni nyugdíjba - nem életerős fiatal rendőrként -, mert ha maradok, hasonló sors várt volna rám. Most kissé a partvonalról figyelem és kritizálom a történteket, egyelőre bántatlanul. Nem jön rám az apeh-nav stb.Ott tartunk, hogy "ki merne nem kiáltani, vagy éppen mást kiáltani."

Dr. Tóth Zoltán 2013.08.20. 19:25:33

@oldkarak: Közös akarattal, közös munkával tudunk előbbre jutni! köszönöm.

oldkarak 2014.04.11. 16:48:10

Elmélkedésed most is aktuális. A költészet napja van.
Petőfi: Az apostol
...Nem; nem az isten, más megy ottan, aki
Kisebb az istennél, azonban
Magát nagyobbnak tartja: a király!...
Lenéző gőggel megy az emberek közt,
Mint a szelindek a kicsiny ebek közt,
S amerre néz, térdek s fejek hajolnak,
Mint a viharban a nád erdeje,
S torok-szakadtáig kiáltja
A szolgacsorda: „éljen a király!”
Ki merne nem kiáltani
Vagy épen mást kiáltani
Az ezerek és ezerek között?...
Ki merne?... egy mer... egy a sok között...
Ez egy, oly hangon, mely a tömeget
Túlbőgi, mást kiált,
Ez azt kiáltja: „haljon a király!”
És eldurrantja fegyverét, s a
Gőgös király a porba rogy... –"

Dr. Tóth Zoltán 2014.04.11. 20:14:45

@oldkarak: A költészet napján köszönöm a PETŐFI VERS-RÉSZLETET. Továbbra is a szavazatok erejével kell leváltanunk az új/régi kormányt!Tisztelettel: Tóth Zoltán
süti beállítások módosítása